10 juli 2012

Sommar

Har jobbat tre stycken nio timmars pass i helgen så att vara ledig idag var typ detskönaste som finns! Tycker jag har utnyttjat dagen ganska bra också...

Sov dock ganska dåligt och stressat inatt men började dagen med en tripp till elgiganten där  Criminal Minds säsong två inhandlades (säsong ett slutade så spännande så jag kunde inte vänta längre än en dag att köpa tvåan) och sen så mötte jag upp Angelica & Fanny på stan för att inhandla plocksallad på ica och sedan vidare till Vasaparkwn där vi satte oss på en filt och njöt av solen ända fram tills det började spöregna ...
Tog spårvagnen hem till mig där vi spelade lite kort och knaprade bigaroer och vindruvor!

Vid femtiden så begav sig A&F hemmåt och jag och Anton åkte till stan igen för att möta upp Annica & Nicklas för att se The Amazing Spiderman på bio, bättre än jag förväntat mig faktiskt!

Dock var inte direkt vädret bättre när vi kom ut från bion. Helt svart himmel, regn som verklugen öste ner och både blixtar och muller, men det var bara att lägga på ett ryck och springa över halva stan till bilen och sen från parkeringen in till lägenheten ... Kändes som vi hade duschat när vi kom in ... Men så avslutades kvällen med tre avsnitt criminal minds!

Helt okej dag trots väder, imorgon är vi också lediga och då ska vi till Stockholm och se vad vi kan hitta på för skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar