16 juli 2012

Semester

Har en hel veckas semester nu som började igår, känns riktigt skönt!
Gårdagen spenderades på hemma på landet med hela familjen. Grillade och mamma & jag gjorde hemmagjord beasås till som blev väldigt lyckad. Åkte även en sväng med sexhjulingen till skogen där vi fann både kantareller, blåbär och mängder av smultron!
Idag har jag varit hemma och småfixat lite då jag varit sjuk i ett par dagar och halsen blev sämre igen efer gårdagens skogstur så tänkte att det var bäst att hålla mig inne från blåste... Angelica & Fanny kom på eftermiddagen och har spelat monopol  fer timmar (ja, det är mitt nya beroende) lyckades utklassa dom totalt ;-) höhö!
Anton kommer hem om circus två timmar och innan dess funderar jag på att göra något roligt av  smultronen som vi hittade igår... Blir nog muffins eller något liknande kan jag tänka mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar