8 januari 2014

Sömnproblem..

Jag vet inte vad det är för fel men jag är verkligen trött KONSTANT!
Har varit det runt en vecka nu, räcker med att jag går upp ur sängen och in i köket för att äta frukost och sen är jag redo för att gå och sova igen.

Det senaste dygnet har varit värst. Vaknade runt 09:00 igår och gick upp och åt frukost, kände mig faktiskt piggare än på länge efter frukosten så åkte och handlade direkt efter och så fort vi kom iväg till affären kände jag hur tröttheten slog till och ville bara åka hem igen... Men vi fick allt handlat och tvingade mig själv att hålla igång hemma ett par timmar efter det också.

Vid 16 tiden gav dock kroppen upp och jag orkade inte ens stå upp så gick och la mig i sängen och somnade direkt och sov till 19. Tvingade mig upp efter det fast jag kände att jag kunnat sova för natten.

vid 21.30 åkte Anton iväg på nattjobb och då placerade jag mig i soffan och låg kvar till 00:30 utan att somna innan jag gick in och la mig i sängen igen och blev piggare än jag varit på hela dagen så kunde inte somna förrens 02... Sov dock jättedåligt under natten och vaknade hela tiden vid 08:30 imorse gav jag upp och gick upp och fixade frukost och som vanligt efter det blev jag helt slut igen och somnade på soffan i 2 1/2 timme.

Nu har jag försökt att piggna till men det går inte så bra, men ska försöka få lite gjort här hemma och hoppas på att jag blir piggare av det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar