30 december 2012

Söndagslistan

Ett av mina nyårslöften är som sagt att göra en söndagslista varje vecka med lite olika mål som jag ska göra under veckan som kommer. När veckan är slut ska jag summera listan vad jag har hunnit med och vad jag inte har hunnit med samt skriva en ny lista för veckan efter. Jag tror och hoppas att det här ska hjälpa mig att faktiskt få saker gjorda och peppa mig själv till att tävla med mig själv om att klara av alla målen varje vecka!

Eftersom det är första veckan så börjar vi med en liten mjukstart:

- Köpa gympakort på Friskis
- Träna ett pass
- Bestämma oss för vilken kyl/frys vi ska köpa då vår nuvarande håller på att ramla ihop totalt...
- Slutföra vår budgetredovisning för år 2012
- Börja på en ny bok


Ska bli spännande att se vad jag gjort och inte gjort nästa söndag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar