29 juli 2012

Reslista




Vilka länder har du besökt? Norge, Danmark, Frankrike, Storbritannien, Kroatien, Malta (Kortare stopp även   på Sicilien, Tyskland, Österrike och Slovenien)


Vart hade din drömbröllopsresa gått? Till en riktig paradis ö någonstans långt bort ifrån allt mitt ute i ingenstans där man bara kan ligga på stranden och kolla ut över ett riktigt turkost hav och äta  exotisk frukt direkt ifrån träden och bara njuta av lugnet....

Favoritland att besöka? Storbritannien!

Favoritstad som turist? London, perfekt shopping, många sevärdheter, mysig stad och mycket olika sorters människor. 

Favoritstad som bofast? Har bara bott i Sverige och på Malta (1 månad) så har inte så mycket att välja mellan Men eftersom jag trivs så bra i London skulle jag absolut kunna tänka mig att bo där ett år eller tio ;) En liten oturistig ö i Grekland skulle jag nog inte heller tacka nej till att bo på. 

Favoritstrand? Paradise Bay på Malta

Sämsta stället du besökt? Kan inte komma på något dåligt med någon resa jag gjort eller något ställe som jag besökt faktiskt...

Bästa shoppingen? London, London, London!

Favoritö? Comino, har aldrig sätt så kristallklart vatten!

Vart vill du åka? Överallt! För att nämna några: Barbados, Santorini, Montenegro, Amalfikusten, Sydafrika, Australien, Fiji, Cooköarna, New York, San Fransisco, Kanada och bila genom Storbritannien! 

Vad har du för resor planerade? En weekend till Rom i september full med god mat, värme och sevärdheter! Och i September blir det även där en wekend men då bär det av till London igen för julshopping och Green Days musikal... Längtar! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar