2 juli 2012

Måndag

Är det måndag idag?
Jag har verkligen noll koll på vilken dag det är, vilket datum det är och vilken vecka ... totalt lost!
Kom på för ett par dagar sen att jag inte hade lämnat in en lapp till AF än som jag skulle lämnat in en hel vecka tidigare, som tur är var är det inte hela världen när lappen lämnas in men jag förstår inte hur jag kan vara så virrig med tiden hela tiden.
Jag tror nog jag måste ha varit en katt i mitt förra liv ..... eller en guldfisk.

Hur som helst så sitter jag här med en burk Cola som sällskap, Anton jobbar natt den här veckan så han åkte för cirkus en timme sen. Känner att jag redan klättrar lite smått på väggarna av uttråkighet samtidigt som jag känner att jag faktiskt skulle kunna somna snart. Men ska försöka hålla mig vaken i alla fall ett liiiiiiiiitet tag till. Funderar på att kolla på ett par avsnitt Gilmore Girls men då ökar nog risken att somna med 99%.

Har jobbat ett par timmar idag också, känns dock som det var igår (åter igen noll tidsomfattning) , det går faktiskt ganska bra att jobba nu och den 4:e har jag redan jobbat i en hel månad! Trivs gör jag också faktiskt och det är så skönt att det alltid finns saker att göra. Det värsta jag vet är när det bara blir massor med dö-tid på jobbet då känns varje minut som en timme. Dock tror jag att jag kommer ångra att jag skrev det efter helgen då jag ska jobba 9 timmars pass både fredag, lördag OCH söndag (jag som bara jobbat 4-5 timmas pass än så länge ...) Men men det är bara att bita ihop!

Ett annat problem jag har när det gäller jobbet är att även fast jag tvättar händerna typ 783 gånger om dagen när jag jobbar så sitter doften av hamburgare kvar på händerna så nu när man blir lite kvällshungrig så suktar jag något enormt efter en Mcdonalds hamburgare ......... fast innerst inne är jag sjukt trött på dem (då har jag inte ens ätit någon hamburgare sen jag började jobba där)

Men jaha, nehe, mhmh om jag skulle ta och göra något vettigt istället ... Blir nog att fixa mig en liten äggmacka eller två och sen ... ja det får väll bli Gilmore Girls och somna på soffan den är ju ändå rätt skön!

I brist på bilder (och sommarvärme) så måste jag visa en bild som jag kan skratta åt i timmar ;) hihi ....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar