6 november 2011

Söndag

Har haft ganska fullt upp de senaste dagarna så har knappt hunnit sitta framför datorn faktiskt.
Har jobbat, firat födelsedag och besökt storstaden som exempel!

Tisdagen blev en fixar dag hemma och en sväng på stan med Fanny för att köpa present till Angelica och i Onsdags var jag hemma hos mormor och morfar och bakade lite olika sorts bröd som blev grymt goda!

I Torsdags fyllde Angelica 20 år vilkets firades först med lunch på stan för att senare bli en tjejkväll med start hos Fanny för att bli lite snygg och sedan vidare till La Uva där vi åt tapas som var himmelskt gott! Kvällen avslutades senare hos Fanny igen, dock inte för sent då jag tyvärr skulle jobba dagen efter ... men det var grymt roligt och jag tror nog att Angelica blev nöjd för både presenterna och kvällen :)

Fredagen blev det jobb hela dagen och i lördags blev det en sväng till Stockholm då Anton ville gå på Gamex, så snäll som jag är så följde jag med upp och det var inte riktigt så tråkigt som man kan tro ;) Och idag, söndag, så blev det återigen en dag med jobb och har nu precis färgat håret!

Imorgon ska jag göra något som jag verkligen hoppas på och som kan bli helt perfekt och göra mig gladare!
Så jag hoppas hoppas hoppas att det kommer gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar