22 november 2011

Snart är det jul här i vårt hus

Har äntligen plockat fram allt julpynt i från källaren och slängt upp på byrån i hallen för att se över vad jag har och planera upp vart allt ska få plats. Jag älskar verkligen att pynta till julen och skulle nog egentligen kunna ha julpyntet uppe året runt .... Det kliar verkligen i fingrarna och jag vill fixa och dona hela natten men måste hålla mig en eller två dagar till då Anton fyller år på fredag så ska jag passa på att adventsstäda, pynta och födelsedagsstäda på samma gång!
Inte bara älskar jag att pynta utan älskar såklart att shoppa nytt pynt också så idag har vi åkt runt lite och införskaffat en till ljusstake, lite julgranspynt och en julblomma! Men bilder visar jag sen när allt är på plats :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar